Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Graikijos Respublikoje skelbia atranką Lietuvos Respublikos ambasados Graikijos Respublikoje vairuotojo pareigybei užimti

Sukurta 2019.10.08 / Atnaujinta 2019.10.08 13:43

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:

1. turėti vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;

2. turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;

3. turėti automobilių eksploatavimo įgūdžių, žinoti automobilio veikimo principus ir sandarą;

4. žinoti įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius eismo saugumą, automobilių transporto darbo saugos taisykles, pirmosios medicinos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam tvarką ir būdus;

5. išmanyti atstovybės, ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisykles;

6. žinoti ir deramai parinkti vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutus, sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą;

7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija arba teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Privalumai:

  1. Graikų ir anglų kalbos mokėjimas;
  2. Panašaus darbo patirtis, diplomatinio protokolo išmanymas;
  3. Didesnis nei 5 metų vairavimo stažas.
  4. Rekomendacijos iš buvusių darbdavių.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. vairuoja tarnybines transporto priemones;

2. veža atstovybės darbuotojus, delegacijas, atstovybės svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų;

3. prižiūri tarnybinių transporto priemonių techninę būklę, vidaus ir išorės švarą;

4. rūpinasi transporto priemonių techniniu aptarnavimu, prireikus organizuoja jų remontą;

5. rūpinasi tarnybinių transporto priemonių draudimo reikalais;

6. laiku ir atsakingai pildo su transporto priemonėmis ir vairavimu susijusius dokumentus, tvarko transporto priemonių degalų ir kitų sąnaudinių medžiagų ir ridos apskaitą;

7. pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir kt. ir atitinkamai paima iš jų;

8. prireikus pakrauna ir iškrauna transporto priemones, gabena krovinius į atstovybę ir iš jos; 

9. prisideda organizuojant atstovybės renginius ir priėmimus;

10. vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

 

Su atrinktu pretendentu bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Įdarbinimo pradžia numatoma iškart, kai tik bus baigtos atrankos ir asmens patikimumo patikrinimo procedūros.

Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89 (mėnesio darbo užmokestis apskaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais; t. y. metinė bruto alga – nuo 14.000 Eur).

 

Pretendentai, atitinkantys keliamus reikalavimus, iki 2019 m. spalio 21 d. 17 val. (Graikijos Respublikos laiku) elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti:

savo gyvenimo aprašymą (CV) lietuvių arba anglų kalba;

motyvacinį laišką lietuvių arba anglų kalba;

išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;

teisę vairuoti (B kategoriją) patvirtinančio dokumento kopiją.

 

Pokalbiai su atrinktais pretendentais planuojami 2019 m. spalio 23 d. Lietuvos Respublikos ambasados Graikijos Respublikoje patalpose arba nuotoliniu būdu (telefonu, „Skype“ vaizdo skambučiu).

 

Papildoma informacija teikiama telefonu +30 210 7294356 ar elektroniniu paštu [email protected]

Naujienlaiškio prenumerata