Skelbiama atranka sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti
Lietuvos Respublikos ambasada Graikijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę
Pareiginė alga nuo 1053 iki 1875 eurų (neatskaičius mokesčių)
Reikalavimai:
1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. mokėti graikų, anglų kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo C1 lygiu;
3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimus dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija ,,Riboto naudojimo“.
Funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo diplomatinės atstovybės kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
- teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
- rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
- atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
- formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
- dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumai:
- panašaus darbo patirtis, diplomatinio protokolo išmanymas;
- darbo patirtis Lietuvos Respublikos valstybės ar savivaldybių įstaigose;
- patirtis administruojant socialinius tinklus;
- grafinio dizaino programų naudojimo patirtis (pvz. Canva, Photoshop)
- rekomendacijos iš buvusių darbdavių.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. gegužės 12 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu Marius.Radziunas@urm.lt , turi pateikti gyvenimo aprašymą, ir išsilavinimą patvirtinančius dokumentus Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2025 m. gegužės 13 d. Lietuvos Respublikos ambasados Graikijos Respublikoje patalpose, Vas. Konstantinou 38, Atėnuose. Papildoma informacija teikiama telefonu +30 210 7294357 arba elektroniniu paštu Marius.Radziunas@urm.lt .